1. Terug |

VRAGEN? WIJ STAAN VOOR JE KLAAR!

De meeste vragen zijn al een keer gesteld. Sommige ook al vaker. De meest gestelde vragen aan onze specialisten en de bijbehorende antwoorden zijn hieronder te vinden.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem dan gerust contact met ons op!

Algemene vragen

PackagingDirect.nl BV
Schumanpark 67
7336 AS APELDOORN [NL]
Telefoon: 055 76 76 100

KVK: 52953890
BTW: NL850681911B01


ABN AMRO Bank
IBAN: NL12ABNA0555380149
BIC : ABNANL2A

Alle prijzen op onze website (producten, verzendkosten & betaalmethodes) worden vermeld in euro's en zijn exclusief btw.

Daarnaast vind je op de productpagina's ook automatisch het bedrag inclusief btw.

Het is mogelijk om samples aan te vragen. Neem hiervoor contact met ons op via telefoon of e-mail.

Bestellen & Betalen

Het plaatsen van een bestelling bij PackagingDirect is eenvoudig.
Zoek de artikelen die je wilt bestellen en voeg deze toe aan jouw persoonlijke winkelmandje. Alles in het winkelmandje gestopt wat je wilt bestellen?
Geef de adresgegevens op en kies gemakkelijk uit een van onze betaalmethoden.

Bij PackagingDirect kun je kiezen uit tal van betaalmethodes waaronder:
- iDeal (NL)
- Bancontact (BE)
- Sofort (DE)
- Giropay (DE)
- Creditcard
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- Amazon Pay
- Op rekening (alleen zakelijke klanten)

Je kunt een kortingscode invoeren bij het afrekenen. Je korting wordt dan automatisch berekend en van het totaalbedrag afgetrokken. Let er wel op dat de kortingscode correct geschreven is. Kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.

Het is helaas niet mogelijk om een reeds geplaatste en betaalde order te wijzigen of te annuleren. Het is uiteraard wel mogelijk om de bestelde artikelen binnen 7 (werk)dagen te retourneren. Zie hiervoor onze retourprocedure.

Direct nadat je de bestelling in onze webshop geplaatst hebt, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Deze bevestiging krijg je ook wanneer het product of de producten op dat moment helaas niet leverbaar zijn. In dat geval nemen we binnen enkele uren telefonisch contact met je op.

Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail direct een orderbevestiging. Hierin vind je een overzicht van alle producten die hebt besteld en alle overige bestelgegevens. Heb je op werkdagen voor 13:00 uur besteld? Dan verwerken we je bestelling direct en wordt deze dezelfde dag aangeboden bij PostNL voor bezorging. De track & trace van jouw bestelling wordt over het algemeen aan het begin van de avond naar je toegestuurd.

Bent u een zakelijke klant? Dan heeft u bij PackagingDirect de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Hiervoor is het vereist om een account aan te maken, waarbij u een geldig BTW-nummer dient in te voeren. Gelieve geen spaties en/of punten te gebruiken in het BTW-nummer. Zodra het BTW-nummer correct is ingevoerd, kunt u gebruik maken van deze betaalmethode. Houd er rekening mee dat PackagingDirect een betalingstermijn hanteert van 14 dagen vanaf het moment van ontvangst van uw bestelling, tenzij anders vermeld op de factuur. Daarnaast brengen wij €3,50 (excl. btw) per transactie op rekening in rekening als administratiekosten.

Houd er rekening mee dat PackagingDirect.NL BV het recht behoudt om de keuze voor deze betaalmethode te weigeren. Dit gebeurt in beginsel alleen als resultaat van een door ons uitgevoerde kredietwaardigheidstoets, onder andere bij CreditSafe.

Verzending & Levertijd

PackagingDirect levert direct uit eigen voorraad. Hierdoor kunnen we de levertijd kort houden. Op werkdagen voor 13:00 uur besteld = dezelfde werkdag verzonden!
Heb je bedrukte artikelen besteld? Dan gelden er andere levertijden. Deze levertijden zijn te vinden bij de artikelen en worden uiteraard ook met je gecommuniceerd.

De bestellingen van PackagingDirect worden verzonden via verschillende transporteurs, afhankelijk van de bestelling.

- PostNL
- DPD
- Brouwer Transport

PostNL wordt ingezet voor de meeste bestellingen in onze webshop. Over het algemeen kun je er bij PostNL vanuit gaan dat je bestelling de eerstvolgende bezorgdag na bestelling bij je wordt bezorgd.

Voor bedrukkingsorders maken we gebruik van DPD, bestellingen vanaf 9 dozen worden bezorgd op een pallet door Brouwer Transport.

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer je niet in Nederland of België gevestigd bent.

In de meeste gevallen is het mogelijk om je bestelling af te halen bij ons op kantoor. Dit is afhankelijk van je bestelling, we hebben namelijk meerdere magazijnen. Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag met je mee of dit ook mogelijk is in jouw situatie.

Retourneren & Klachten

Niet tevreden over de geleverde artikelen? Neem dan binnen 7 (werk)dagen contact op met onze Customer Support. Voor retourzending van bestelde producten hanteren we de volgende procedure:

- Uitsluitend onbeschadigde en ongebruikte artikelen in de oorspronkelijke verpakking kunnen worden teruggestuurd.
- Schrijf geen adres of andere teksten op de dozen, plak ook geen stickers op de verpakking.
- Vul het retourformulier in en stuur deze via e-mail naar onze klantenservice.
- Je aanvraag wordt binnen vier uur behandeld door onze klantenservice, je ontvangt een e-mail met verdere informatie rondom je retour.
- Wanneer we de retourzending onbeschadigd hebben ontvangen wordt het bedrag binnen maximaal 7 werkdagen gerestitueerd op jouw bankrekening. Vermeld het IBAN-rekeningnummer duidelijk op het retourformulier.
- Verzendkosten worden niet door PackagingDirect terugbetaald.

Heb je een probleem met je bestelling, heb je een klacht over het geleverde of een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Onze kundige klantenservice zit elke dag voor je klaar en kijkt graag met je mee naar een oplossing voor jouw situatie.

Niet gevonden wat je zocht?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan per e-mail, chat of door ons te bellen. Onze specialisten zitten iedere werkdag voor je klaar tussen 09:00 uur en 17:00 uur.

{{ message }}